Czas dostawy

 

1. Czas oczekiwania na zamówienie

 

Przy każdym produkcie podany jest czas jego realizacji. Jest to okres od momentu

- potwierdzenia przez Ciebie zamówienia, jeśli wybrana forma płatności to "przy odbiorze"

- wpłynięcia pieniędzy na nasze konto, jeśli wybrana forma płatności to "przelew"

do momentu otrzymania przez Ciebie paczki.

 

Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki + czas dostawy.

 

Czas dostawy zawsze jest taki sam i wynosi jeden dzień roboczy (dziś wysyłamy, następnego dnia roboczego jest u Ciebie).

 

Czas przygotowania paczki ma podstawowy wpływ na czas realizacji zamówienia. Czasami możemy wysłać produkt od razu, czasami musimy go ściągnać z hurtowni. Jednak zawsze jest to zaznaczone i przy produkcie widać odpowiednio dłuższy czas realizacji zamówienia - 4 dni, 7 dni, 1 miesiąc.

 

Czas realizacji wynoszący 48 godzin oznacza, że "dziś zamawiasz, jutro wysyłamy, pojutrze jest u Ciebie", przy czym odnosi się to do dni roboczych.

 

Jeśli złożysz zamówienie w piątek, to "jutro i pojutrze" odnoszą się do poniedziałku i wtorku, a nie soboty i niedzieli. Reasumując: jeśli zamówisz w piątek, produkt otrzymasz we wtorek.

 

UWAGA: Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu paczek wynikające z działań firmy kurierskiej.

 

Przykład: W środę złożono zamówienie na "karmę dla fretki", której czas realizacji wynosi 7 dni roboczych. Wybrano formę płatności "przelew". Tego samego dnia dokonano przelewu na nasze konto. Pieniądze pojawiły się na naszym koncie w czwartek (o czym powiadamiamy mailowo) i od czwartku zaczyna się liczenie 7 dni roboczych - piątek (1), poniedziałek (2), wtorek (3), środa (4), czwartek (5), piątek (6), poniedziałek (7). W drugi poniedziałek od momentu potwierdzenia zamówienia paczka powinna zostać dostarczona przez firmę kurireską  pod adres Klienta.

 

UWAGA: nie raz może się zdarzyć, że produkt przyjdzie szybciej, niż za dokładnie np. 7 dni. Podany czas realizacji to najpóźniejszy możliwy termin.

 

 

2. Dostarczenie przesyłki

 

  • Wszystkie paczki wysyłamy kurierem, co oznacza, że każda paczka wysłana przez nas jednego dnia  zostanie dostarczona następnego dnia roboczego.

 

  • W momencie wysłania paczki otrzymasz e-maila z wiadomością, że paczka została nadana. W tym momencie możesz spodziewać się, iż zamówione przez Ciebie produkty pojawią się u Ciebie następnego dnia roboczego (jeśli firma kurierska zadziała tak, jak powinna).

 

  • W razie nie zastania odbiorcy kurier zostawia powiadomienie (awizo). Wówczas należy zadzwonić pod nr 22 577 55 55 i ustalić numer telefonu do placówki kuriera DPD, która obsługuje Twój rejon. Potem skontaktuj się ze wskazaną Tobie placówką firmy kurierskiej DPDi umów na ponowne dostarczenie paczki. Możesz również zgłosić się do placówki firmy kurierskiej DPD, która obsługuje Twój rejon i  samemu odberać paczkę (pamiętaj nie zapomnij wziąć ze sobą awizo).

 

Pewność otrzymania zamówionego produktu.

 

Doskonale zdajemy sobie sprawę, iż zaufanie Klientów do naszego sklepu jest najważniejsze. To ono buduje opinię o nas, która przy sprzedaży internetowej jest najważniejsza. W żadnym wypadku nie pozwolimy sobie tego zaufania i dobrej opinii naruszyć. Zależy nam, aby Klienci byli zawsze zadowoleni z zamówionych produktów i obsługi, by polecali nas innym i wracali do nas, by zostali naszymi stałymi Klientami.

 

Jesteśmy świadomi faktu, że opinie innych Klientów są najlepszą rekomendacją.

 

Zespół FRETKA.pl

 

Dorota Smoczyńska


Fretka.pl © 2005-2017
copyright@fretka.pl